آخرین اخبار

مصائب قطع ارتباط ۷۰ روستای بویراحمد با اولین بارش باران

فرماندار بویراحمد گفت: راهداری مسیر ارتباطی روستاهای این شهرستان را خاکبرداری کرده اما نیمه کاره رها کرده است.

اشتراک گذاری
18 آبان 1402
کد مطلب : 9292

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست کمیسیون حفاظت آب و ستاد مدیریت بحران گفت: در اجرای قانون توزیع عادلانه آب آنطور که باید کار می‌شد نشده است

فرماندار بویراحمد با اشاره به شناسایی منابع جدید آب افزود: مردم گزارش می‌دهند که امکان تولید آب وجود دارد که این مکان‌ها مورد بازنگری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در بویراحمد فعلا مشکل تغذیه آب وجود ندارد، بر شناسایی و بهره‌برداری منابع آب تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها بر تشکل‌های آبران به خوبی انجام گرفته است.

این مسوول در ادامه در خصوص وضعیت تعاون مسکن گفت: هیچ اداره‌ای حق ندارد با تعاون مسکن همکاری کند، ضمن اینکه پرونده‌های زیادی از تخلفات تعاونی مسکن در حوزه قضایی در حال بررسی است.

مهدوی مطلق بر همکاری و هم‌اندیشی آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی برای کشت پاییزی تاکید کرد و گفت: وضعیت آب‌های سطحی مادوان، تل خسرو و سایر مناطق بویراحمد تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به شروع بارش‌ها آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های خدمات‌رسان را خواستار شد و افزود: شرکت گاز، برق و آب برای تامین برق، آب و گاز پایدار مردم پای کار باشند.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق صعب‌العبور نیازمند بسته کامل هلال احمر و حوزه بهداشت و درمان هستیم، گفت: ۷۰ روستای بخش بویراحمد با اولین بارش‌ها قطع می‌شود و کار امدادرسانی به بیماران و زنان باردار با مشکل مواجه می‌شود.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: راهداری در مسیرهای بویراحمد خاکبرداری کرده اما نیمه کاره رها کرده که با اولین بارش‌ها قطع می‌شود حتی امکان تردد ماشین‌های کمک‌دار نیست که راهداری تدبیری اتخاذ کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در لایه‌روبی جداول و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در پایداری برق اقدامات خوبی انجام دادند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =